Кошик
1118 відгуків
+380934864177
+380961476977
Кошик
Mobi-China интернет-магазин низких цен

Історія Huawei: «китайське досягнення» йде до світового лідерства

Історія Huawei: «китайське досягнення» йде до світового лідерства

Третій в світі виробник смартфонів має досить багату історію. Huawei - «китайське досягнення»

Про компанії Huawei. Історія Huawei

Третій в світі виробник смартфонів має досить багату історію. І це не дивно, адже компанії в цьому році виповнюється 30 років!

Слово Huawei для слов'янського вуха є немилозвучною. Втім, насправді треба читати це приблизно як «уауэй». З китайського назва можна перевести як «прекрасне досягнення» або «китайське досягнення», що, з одного боку, надзвичайно амбітне на момент створення Huawei три десятиліття тому, з іншого – відображає нинішній стан справ. Все ж це провідний китайський бренд смартфонів і один з лідерів світового виробництва телекомунікаційного обладнання. Але про все по порядку.

Компанія була створена в 1987 році Жэном Чжэнфэем, колишнім офіцером, до 1983 року служив в керівництві інженерного корпусу Китаю. Штаб-квартира розташована в Шеньчжень. Спочатку робота Huawei була пов'язана з телефонними комутаторами, а щоб знайти кошти на розробку пристроїв, компанія займалася перепродажем обладнання з Гонконгу. У 1990 році з'явився власний науковий центр.

На початку 1990-х років Huawei випустила вдалі моделі комутаторів і отримала деяку популярність на ринку. Китай – велика країна з величезним населенням, на комунікаційне обладнання в умовах промислового розвитку був хороший попит, так що до 1995 році обіг компанії становив 1,5 млрд юанів. Для порівняння, статутний капітал Huawei в 1987 році був 21 тис юанів. Велися роботи по виходу на міжнародний ринок, а всередині Китаю Huawei зайнялася організацією мереж GSM.

У 1997 році з'явився перший міжнародний контракт з фірмою з Гонконгу (умовно міжнародний, так як Гонконг в тому ж році став автономною територією Китаю), а в наступні роки почали відкриватися наукові центри в Індії, Швеції та США. У 2000-ті роки були укладені контракти з данськими, британськими, канадськими, австралійськими, російськими компаніями.

Huawei вирішила не обмежуватися телекомунікаційним обладнанням промислового рівня, а звернути увагу на споживчу електроніку. Для цього в 2003 році було створено підрозділ Huawei Consumer Business Group, яка в 2004 році зробило телефон з підтримкою WCDMA, а потім і з 3G. Перший смартфон на Android випустили в 2010 році (Huawei IDEOS U8150), а перший планшет MediaPad – в 2011.

Далі напрямки роботи були знову розширені. Huawei вирішила зробити власну оболонку Android, що отримала ім'я EMUI і представлену в 2012 році. З тих пір вона активно розвивається і вже існує версія 5, готується версія 6 на базі Android O. В 2013 році почали роботу над власним чіпсетом для смартфонів, якій зараз відомий як Kirin. Топовий представник, Kirin 960, цілком може позмагатися з флагманськими чіпами 2016 року від Qualcomm і MediaTek, а в цьому році можуть уявити Kirin 970.

У 2014 році був створений бренд Honor – дочірнє підрозділ Huawei. Його продукція в основному орієнтована на молодь і має гарне співвідношення якості і ціни. Взагалі, продукція Huawei вважається надійною і продуманої – недарма в 2015 році Google довірив Huawei зробити смартфон Nexus 6P. Правда, бувають і проколи: так, навесні цього року з'ясувалося, що в Huawei P10 ставили пам'ять різних типів (eMMC 5.1, UFS 2.0, UFS 2.1), які сильно відрізняються по швидкості роботи, тоді як обіцяли UFS 2.1.

На даний момент Huawei і Honor займають третє місце в світі по продажах смартфонів, відстаючи лише від Samsung (лідер ринку) і Apple. Є думка, що Huawei зможе поборотися за друге місце, а то і за перше: саме на світове лідерство у цій сфері націлене керівництво компанії. Перспективи хороші: продажі ростуть завдяки розвитку мережі магазинів, а компанія старанно вкладається в науку: до 40% штату компанії залучено в НДДКР, і портфель патентів вражаючий.

У асортименті велику кількість моделей смартфонів від початкового рівня до крутих флагманів, планшети, ноутбуки, різні аксесуари, включаючи фітнес-браслети і смарт-годинник. До речі, один з керівників компанії впевнений, що смарт-годинник – марний продукт. Незважаючи на величезний арсенал споживчої електроніки, Huawei, як і раніше, один з лідерів у сфері телекомунікаційного обладнання

Huawei виправдовує свою назву, будучи китайським досягненням, про який знають практично у всіх країнах світу. У самому Китаї це самий популярний бренд, згідно з дослідженням.

Інші статті